HTML

kész vagyok

ezt még én sem tudom

Friss topikok

  • aranyhaj.blogspot.com: Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névna... (2007.12.24. 21:59) szenteste

Linkblog

első bejelentkezés

2007.12.22. 22:30 kututa

apám, hihetetlen, milyen bonyolult olyan blognevet és címet adni, ami még nem létezik!

úgy látszik, mindenki tiszta paranoid, és igyekszik olyan adatokat megadni, hogy ne lehessen ráismerni - igaz, én is ilyen vagyok

nem is értem, hogy ha valaki valóban leírja a legbensőbb érzéseit, azt hogy tudja megmutatni bármilyen ismerősének is - ezzel úgy vagyok, hogy vagy senkinek, vagy mindenki másnak

várom már hogy hazajöjjön G, és jó lesz a holnapi nap is, megyünk ki Apuékhoz, remélem Ge élvezni fogja a karácsonyi felhajtást, és jó lenne ha itthon lenne utána egy kis entyem-pentyem, mert már igazán vágyok rá

időnként teljesen ki vagyok akadva a meló miatt, félek, hogy nem találok majd olyat, amilyet szeretnék, és az a legdurvább, hogy most még hiába is idegesítem magam, és mégsem tudok ezzel kapcsolatban mindig bizakodóan gondolkodni

azt is mindig elhatározom, hogy nem fogok túlórázni, erős leszek, de csessze meg, tudom, hogy amikor kész helyzet elé leszek állítva, megint görcsölni fogok, és nagyon félek tőle, hogy megint a gyomromra megy - már csak a gyerek miatt se engedhetem meg ezt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4272825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása