HTML

kész vagyok

ezt még én sem tudom

Friss topikok

  • aranyhaj.blogspot.com: Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névna... (2007.12.24. 21:59) szenteste

Linkblog

karácsony első napja...

2007.12.25. 20:28 kututa

aranyhaj, kedves, hogy reagáltál, egyébként már válaszoltam az illetőnek, és írtam egy karácsonyi üdvözlőlapot, de persze csak a szokásos üdvözlőszöveggel, minden személyes nélkül:-)

egyébként sajnos családban is van ilyen, hogy még karácsonykor sem beszélünk egymással, de ez egy elég csúnya történet

nem jól írtam, nem az a baj, hogy csak karácsonykor jutok az illető eszébe, hiszen jó, hogy egyáltalán eszébe jutok, de az baromira bosszantó, hogy csak egy "kellemes karácsonyt és boldog új évet" kerül abba a francos levélbe, mert ez annyira személytelen

az a bizonyos családi történet ott bosszantott igazán, és léptem ki belőle, amikor az adott alkalomra kapott ajándékot már csak a konyhaasztalon találtam meg, mert nem köszöntöttek fel személyesen, csak váratlanul beállítottak, mikor nem voltam otthon, aztán otthagyták az ajándékot...

nem is érdemes így ajándékozni, hiszen NEM AZ AJÁNDÉK A LÉNYEG!

a mai világban úgy is minden ezt szajkózza: fogyassz, vásárolj, egyél-igyál minél többet!!!

jó lenne, ha legalább az emberi kapcsolatokban törekednénk az értékek megtartására

hú, most ez nagyon világmegváltó beszólás, de azt hiszem mondanivalójában van benne igazság...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr99274963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása