HTML

kész vagyok

ezt még én sem tudom

Friss topikok

  • aranyhaj.blogspot.com: Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névna... (2007.12.24. 21:59) szenteste

Linkblog

dec. 26.

2007.12.26. 16:40 kututa

tegnap este megnéztem az Igazából szerelem c. filmet, a drágámtól kaptam karácsonyra

na, ilyenre van szüksége a népnek, nem ilyen barom csacska, meg vad meg nem tudom milyen angyalokra, boszorkákra - édes, nevettető, néhol szomorkás kis történetek kellenek nekünk, nem kitalált, gagyi limonádék

teljesen kész vagyok (mint a blog neve is mutatja:-), bár annyi mindent próbálunk, a kis gazfickónk egyfolytában rosszalkodik, teljesen leszívja az energiánkat - pedig nagyon sokat játszunk vele - ráadásul G-nek is szar kedve van, utálja, hogy holnap melózni kell már, és kezdődik elölről az egész taposómalom...

szerintem vagy egy kiadós hóesés, vagy már a tavasz kellene nekünk, mert ez az ócska idő mindenkit kikészít

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr40275544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása