HTML

kész vagyok

ezt még én sem tudom

Friss topikok

  • aranyhaj.blogspot.com: Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névna... (2007.12.24. 21:59) szenteste

Linkblog

szenteste

2007.12.24. 19:41 kututa

talán ünneprontó, de abszolút lehangolnak a karácsonyi emilek és képeslapok - de inkább csak azok, amik olyan emberektől érkeznek, akiknek csak most jutok eszébe

ezt sosem értettem: ha valakivel egyébként nem vagyok hajlandó kommunikálni, miért írjak neki karácsonyi üdvözlőlapot? ha idetéved valaki, mondja már meg, hogy működik ez: van egy ismerősöm, mióta gyerekem született, nem ír, nem válaszol (szerintem azért, mert náluk probléma lehet ezzel - talán nem lehet gyerekük), viszont karácsonyi üdvözlőlapot írt - szóval?

egyébként kis gazember fiam nagyon rosszposztó volt ma - többször a totális idegkimerültség határán álltam - valahogy nincs is karácsonyi hangulatom

tudom, ha esne a hó, sokat segítene, de talán holnap már eléri a havazás a fővárost is

bár elég depis ez a bejegyzés, boldog karácsonyt mindenkinek

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr13274381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2007.12.24. 21:59:00

Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névnapokon, üdvözlőlap formájában.

Olyan is van, hogy máskor nincs rá módja az embernek.

Szerintem válaszolj az illető levelére.

aranyhaj.blogspot.com

süti beállítások módosítása