HTML

kész vagyok

ezt még én sem tudom

Friss topikok

  • aranyhaj.blogspot.com: Még családtagok is vannak úgy, hogy nem kommunikálnak egymással máskor, mint karácsonykor és névna... (2007.12.24. 21:59) szenteste

Linkblog

sok minden történt

2007.12.27. 22:09 kututa

a mai nap borzasztóan indult

azt követően, hogy Ge elég jól ébredt, nem akart felöltözni és innen elszabadult a pokol, bármit is próbáltam, nem sikerült jól kijönni belőle

ráadásul R is közbeszólt - mint szokott, úgyhogy üvöltözés lett a vége

mikor elindultunk a piacra, erősen kerülgetett a sírógörcs

Ge-t többször is elkapta az igen kemény hiszti, és igazán nem tudom, hogy fogunk ebből kimászni, de néha teljesen a végkimerültség határán vagyok már, és félek, hogy végleg elszartam a gyereknevelést

az tuti, hogy a pesszimista hangulatomért javarészt ez a szar idő a felelős

azért jó dolog is történt: úgy néz ki, a meló nem teljesen esélytelen, bár most meg azon kezdtem parázni, hogy tényleg 6 órás lesz-e, elég fizut adnak-e, és nem lesz-e stresszes...

basszus, nagyon hiányzik már a sikerszéria!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keszvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr27276764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása